Wij hebben voor jou een vacature als Management Assistent in Meerssen. Wprowadzenie
Ben jij een echte regelaar met gevoel voor overzicht en organisatie? Als Management Assistent(e) ben jij het eerste aanspreekpunt, het gezicht van de vestiging én de stille kracht achter de schermen. Jij zorgt dat alles soepel verloopt, houdt overzicht en springt bij waar nodig. Dankzij jouw betrokkenheid en flexibiliteit weet je precies wat er speelt en ben je onmisbaar in het team. Krijg jij energie van afwisseling, verantwoordelijkheid en het ontzorgen van anderen? Dan is dit de perfecte rol voor jou!
Funkcja
Als Management Assistent houd jij je bezig met alle voorkomende werkzaamheden binnen de Groen sector. Als Allround Hovenier ben jij verantwoordelijke voor;
- Je ondersteunt de vestigingsleider het team op administratief, facilitair en secretarieel vlak;
- Je organiseert, begeleidt en registreert de keuringen/certificeringen;
- Je kan agenda’s en planningen beheren als geen ander;
- Je voert kleinschalige werkvoorbereiding, calculatie en projectadministratie uit;
- Je bent verantwoordelijk voor de basis (personele) administratie.
Wymagania dotyczące pracy
Wie ben jij als Management Assistent?
- Je bent een geboren enthousiaste, proactieve en ondernemende Management Assistent, die wel die bekende spin in het web wil zijn;
- Dynamiek is jouw ding. Jij bent die zogenaamde spin in het web;
- Het secretariële vak kent voor jou geen geheimen;
- Je bent nauwkeurig en hebt kwaliteit op nummer 1 staan;
- Je bent woonachtig in Meerssen of omgeving;
- Je bent 24 uur per week beschikbaar;
- Je bent graag de verbindende schakel op jouw vestiging, richting klanten en collega vestigingen in het land. Je bent regiehouder en kan tegelijkertijd erg goed zelfstandig opereren.
Oferta
Als Management Assistent bieden wij jou:
- Een uitstekend salaris tussen de €2850 en €3450 bruto per maand op basis van 40 uur;
- Je hebt volop variatie in je werk;
- Je werkt samen met een leuke ploeg collega’s;
- Mooie doorgroeimogelijkheden;
- Perspektywa stałego zatrudnienia u naszego klienta;
- Dodatkowe wymagane wyposażenie, takie jak odzież robocza lub narzędzia;
- 8,33 % vakantietoeslag;
- 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek.
Zastosowanie
Uważasz, że jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko? W takim razie odpowiedz szybko! Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań związanych z wakatem, nadal prosimy o odpowiedź. Być może mamy interesujące możliwości szkoleniowe lub inne wakaty u tego lub jednego z naszych innych interesujących klientów.
Mocht je vragen hebben of telefonisch over deze vacature willen spreken, neem dan contact op met Niki Vaassen via n.vaassen@somaworks.nl of +31 6 43 63 99 33.